informacije i poručivanje: 021-553-594, magichome@magichome.rs

Promenite navike i uživajte u svakodnevici

Objavljeno: Zdrav život

Ukoliko ste žrtva svakodnevice i smatrate da nemate dovoljno energije koja vam je potrebna za ispunjavanje obaveza, ovih par trikova vam neće oduzeti puno vremena, a znatno vam mogu promeniti život.

1) VEŽBAJTE
Ono što svi stručnjaci preporučuju kao jutarnju rutinu je svakako vežbanje. To ne moraju biti naporani treninzi od po nekoliko sati provedenih u teretani ili trčanje kilometrima, već lake i jednostavne vežbe poput par serija trbušnjaka, preskakanja konopca, ili najednostavnijeg šetanja. Pored toga što ćete se osećati bolje tokom dana, poboljšaćete svoje zdravlje, kao i vašu liniju.

2) ZDRAV SAN
Najveći problem među ljudima je održati zdrav san. Među obavezama koje se tokom dana nagomilaju, a koje obavljamo do kasno uveče, imati zdrav san deluje gotovo nemoće. Ukoliko sve svoje obaveze obavite na vreme, a idalje imate problem sa nesanicom, pokušajte da izbegnete gledanje televizije i surfovanje po internetu pred spavanje, kao i kasno ispijanje kafe ili čajeva koji sadrže kofein.

3) PIJTE DOVOLJNO VODE

Ako mislite da je vašem organizmu dovoljno par čaša vode dnevno, uz kafu, čajeve i sokove, razmislite opet. Vašem organizmu na dnevnom nivou je potrebno isključivo osam čaša vode kako bi pravilno funkcionisao. Ne samo da ćete se osećati bolje, već ćete i poboljšati zdravlje.

4) JEDITE ZDRAVIJE

Iako već počinje da zvuči kao kliše, zdrava ishrana je odgovor na većinu pitanja koja se tiču povećanja energije i produktivnosti. Svakodnevne obaveze vas najčešće navode na „brze“ obroke koji ne predstavljaju uvek baš najbolji izbor. Deluje nemoguće, ali kada steknete naviku i nađete način da se brzo i zdravo hranite, više nikada nećete pomisliti na čokoladicu ili čips. Pravilna ishrana rezultira povećanjem energije, željenim izgledom kao i dobrim zdravljem.

5) BUDITE PRODUKTIVNI

Kada ste produktivni u toku dana, osećate se srećnije. Kada ste srećni, osećate se bolje u svojoj koži. Kada se osećate bolje, mnogo više stvari možete odraditi tokom dana.  Smanjite gledanje televizije, preskočite društvene mreže, izbegavajte tračarenje i pokušajte da odradite što više korisnih stvari tokom dana. Svakog jutra ispišite svoju listu obaveza, kako bi ostali usresređeni i izbegli dodatni stres.

6) NE ZABORAVITE VITAMINE

Vitamini igraju ključnu ulogu u očuvanju zdravlja, i zato nemojte zaboraviti da ih svakodnevno unosite. Ukoliko mislite da u vašoj ishrani ne postoji način da unesete sve potrebne vitamine, možete koristiti multi-vitamin u vidu šumećih tableta, ali tek nakon što se konsultujete sa vašim doktorom o vitaminima koji su potrebni vašem organizmu.

7) BUDITE POZITIVNI
Pozitivan stav o životu je često ključan u održavanju zdravog nervnog sistema kao i srca. Kako se svi susreću sa problemima u životu, manjim ili većim, nije uvek lako gledati na svet kroz „ružičaste naočare“, ali ukoliko se prema problemima ophodimo na pozitivan način, razmišljajući više o rešenju nego o uzroku, svakako ćemo više uživati u svemu što nam život nudi. Smejte se, budite pozitivni i živećete duže!

Preuzeto sa sajta: zena.blic
Tags: